استراژی مهم ایمیل مارکتینگ
ارسال ایمیل تبلیغاتی اگر به لیست ایمیل های فعال و اوپن ریت ارسال شود ، میتواند بازخورد چند برابری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی داشته باشد .
ما با ارسال به لیست ایمیل هایی که کاربران آن را بصورت روزانه ، هفتگی و حتی ماهانه ایمیل خود را چک میکنند ، فیدبک و بازخورد بسیار خوبی به مشتریان ارائه میدهیم . به صورتی که ایمیل مارکتینگ جزء برنامه هفتگی و ماهانه آنها شده
- بازگشت سرمایه در ایمیل مارکتینگ به طور میانگین بین ۴ تا ۱۰ برابر و گاها بیشتر ( بسته به موضوع کاری ) نسبت به سایر روش های دیجیتال مارکتینگ می باشد .
- هرینه ایمیل مارکتینگ ( ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه ) نسبت به سایر روش های دیجیتال مارکتینگ ، بسیار مناسب بوده . به عنوان مثال هرینه ی ایمیل مارکتینگ ۱/۴ هزینه ارسال پیام کوتاه است .
درمورد پروژه با ما تماس بگیرید
کافیست برای مشاوره با ما تماس بگیرید!
مهمترین ویژگی های ارسال ایمیل توسط ما
ارسال ایمیل علاوه بر داشتن پایگاه داده مناسب نیازمند رعایت اصول مناسب و روز برای استفاده از این روش است که در زیر متد خود را به شما می گوییم
ایمیل مارکتینگ
تنها روشی که در آن پس از پایان تبلیغ، میتوانید از مخاطبان علاقمند به موضوع کاریتان یک راه ارتباطی (ایمیل مخاطب را ) داشته باشید.
بیشتر بخوانیدپیگیری و گزارشات
ارائه دسترسی به پنل، پس از ارسال جهت مشاهده آمار کامل ایمیل های باز شده؛ کلیک های انجام شده بر اساس IP کاربر
بیشتر بخوانیدطراحی قالب ایمیل
یکی از مهمترین مسائل در ایمیل مارکتینگ پس از محتوا قالب و طراحی ایمیل شما می باشد.
بیشتر بخوانیدکمپین های تبلیغاتی
ممکن است با خود فکر کنید تبلیغ شما تافتهی جدابافته است، اما در اکثر مواقع برای خوانندهها یا بینندهها، تبلیغ شما با تبلیغات دیگر هیچ فرقی ندارد. به همین دلیل بسیار مهم است شرایط و موقعیت خود را بشناسید و با توجه به آن، رفتاری مناسب در پیش بگیرید.
بیشتر بخوانید